Tuesday 23 July 2013

یه مشتِ پوچ

بچه که بودم یه عروسک کوکی نارنجی داشتم که از خواهرم بهم ارث رسیده بود. یه چیزی بود مثلا شبیه زنبور با یه لبخند بزرگ روی صورتش. نخش را که می کشیدم یه آهنگ خیلی ملایم و ساده می زد برام. بعضی وقت ها بارها و بارها نخ را می کشیدم که صداش را بشنوم. آهنگش یه کم شبیه همین پیانوی فریبرز لاچینی بود که الان دارم گوش میدم.ا
حالا بعضی شب ها اینقدر دلم می گیره از تنهایی و گره های زندگی که دلم می خواد یکی کنار گوشم آروم آواز بخونه و نوازشم کنه. بعضی وقت ها اینقدر دلم تنگ میشه که خواب صداها را می بینم یا دستهایی که می خوان بغلم کنن و بهم آرامش بدن. ازشون می ترسم ولی بعد می بینم که اون دست خودم بوده که آروم موهام را نوازش می کرده یا صدای یه آشنا بوده که از عمق وجودم بیرون می آمده و به گوشهام می رسیده که بیدارم کنه از خواب های تنهایی ام. بعضی وقتها دلم برای خودم می سوزه. برای محکم بودن احمقانهء بی مایه ام که سرانجامش میشه "هیچ". مثل یه مشتِ پوچ که وقتی بازش می کنی هیچی توش نیست جز یه دنیا خالی بودن و تنهایی.ا
بعضی وقتها احساس می کنم برای زنده بودن نفس کم دارم.ا

2 comments:

  1. hey aras, inja mage gharar nabood sarkhoshihat bashe, in posto pak kon in gheyre ghanoonie ...
    Shadi

    ReplyDelete
  2. شادونه کی‌ این پیغام را گذاشتی؟ اتفاقا الان یه دوست دیگه هم میگفت که چرا این را اینجا گذاشتی؟ ولی‌ بگذار باشه که یادم باشه دیگه نباید قانون را بشکنم. الان می‌خواستم یه نوشته خوب که دوستش دارم ولی‌ چون خجالت می‌کشیدم، برش داشته بودم را دوباره بگذارم. این به اون در. به جاش عاشقانه‌های شبانه را بخون.

    ReplyDelete